In general, fiecare dintre noi incep o dieta luata de la altcineva. Este imposibil sa nu auziti o celebritate sau un prieten ca a slabit cu o anumita dieta. Totul suna bine, dar uitati un amanunt important fiecare: fiecare corp este diferit.

Dieta ideala depinde de obiective, de nivelul de activitate, de tipul corpului, de genetica si de alti parametri. Cu toate acestea, toate planurile de dieta impovareaza oamenii. Asadar, este de mirare ca foarte multi oameni renunta la planul de nutritie (de multe ori chiar inainte de a incepe)?

Renuntarea la alimentele nesanatoase si trecerea la o dieta nutritionala adecvata, poate speria pe oricine. Insa, dietele nu sunt atat de diferite pe cat credeti.

Dietele, in general, cresc gradul de constientizare a alimentelor bogate in nutrienti. Actul propriu al alegerii acestor alimente sanatoase da la o parte alimentele prelucrate. Veti intalni foarte rar o dieta care va permite sa mancati alimente nesanatoase.

Fiecare plan va face sa fiti constienti de ceea ce corpul asimileaza si va antreneaza sa cautati un anumit nivel de alimente de calitate. In cele din urma, urmand cu atentie dieta, duce la mentinerea pe termen lung a unui corp si a unei mintii puternice.

Asadar care este cea mai buna dieta?

cea mai buna dieta

Dietele ajuta la controlul nivelului de satietate si al consumului de alimente. O alimentatie de calitate duce, in general, la un nivel mai bun de satietate pentru ca contine fibre.

Probabil ca ati fost martori ai succesului unor diete extrem de diferite. Uneori, aceste diete se abat de la norma si produc rezultate care sfideaza stiinta. Veganii au reusit sa-si construiasca muschii fara sa consume carne. Exista oamenii care urmeaza o anumita dieta si mananca doar de doua ori pe zi. Unii dintre cei mai vechi oameni din lume, in anumite regiuni, se bucura de o dieta bogata in grasimi. Dupa cum puteti vedea, o strategie de nutritie reusita poate varia foarte mult.

Frecventa meselor este pur si simplu o chestiune de preferinta. Depinde de programul pe care l-ati ales cat de des va veti aseza la masa. Daca nu va este foame, nu mancati. Indiferent daca mancati portii mici la fiecare cateva ore sau doar cateva mese dar cu portii mai mari – totul este sanatos.