Potrtivit normelor legale, si anume OUG nr. 28/1999 si HG nr. 479/2003 republicate, agentii economici care livreaza bunuri sau/si presteaza servicii cu caracter permanent catre populatie, sunt obligati sa foloseasca case de marcat in Bucuresti si in toata tara inca de la data inceperii activitatii.

Daca comerciantii nu emit bonuri fiscale pentru fiecare tranzactie in parte sau daca utilizeaza modele de case de marcat care nu sunt legale si avizate de catre ANAF, risca sanctiuni majore din partea autoritatilor.

Care sunt criteriile importante in alegerea casei de marcat potrivite

Atunci cand se aleg case de marcat noi, specialistii sfatuiesc comerciantii sa ia in considerare urmatoarele aspecte:

  • Este asigurata livrarea dispozitivului de catre distribuitori autorizati, care asigura concordanta produsului;
  • Casa de marcat corespunde numarului de bonuri fiscale care sunt estimate de catre comerciant;
  • Numarul articolelor care pot fi introduse in casa de marcat este direct proportional cu cel de produse disponibile in magazin;
  • Care este costul constractului de service si ce include;
  • Ce alte servicii mai sunt mentionate in pretul casei de marcat;
  • Pretul consumabilelor care se utilizeaza cu modelul de casa de marcat este unul accesibil, luand in calcul ca se vor achizitiona destul de des;
  • Flexibilitate in ceea ce priveste contractul de service: lunar, trimestrial sau anual, in functie de bugetul de care se dispune.

Cum se realizeaza implementarea caselor de marcat?

Pe CaseDeMarcat.eu exista o gama vasta de modele de case de marcat. Este recomandat ca antreprenorii sa beneficieze de consultanta din partea unor experti atunci cand achizitioneaza casa de marcat. Este important ca firma aleasa sa se ocupe de implementarea solutiei fiscale astfel:

Case de marcat noi | Case de marcat in Bucuresti | CaseDeMarcat.eu

case de marcat noi

  • Intocmirea dosarului pentru a obtine numarul unic de inregistrare de la DGFP;
  • Furnizarea echipamentului hardware, adica a casei de marcat;
  • Fiscalizare si declararea acesteia la ANAF;
  • Programarea dispozitivului, introducandu-se articole comercializate;
  • Instruirea angajatilor;
  • Rezolvarea problemelor in garantie si realizarea modificarilor necesare: modificari de ora si cote de TVA, articole introduse etc.

Asadar, comerciantii trebuie sa solicite sfaturile unei echipe de specialisti atunci cand aleg case de marcat, echipamentul fiscal si implementarea solutiei potrivite pentru afaceri fiind esentiale.